Forum Isen Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Offtopic   ~   Statystyki
Fallven
PostWysłany: Wto 13:53, 15 Sie 2006 
nieznany jezdziec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


oto cechy statystyk dziękować możecie mi na gońca Razz
i jeszcze jedno: Przepraszam wszystkich za tyle postów ale po prostu pogubiłbym sie z tym.
Jakie znaczenie mają poszczególne cechy:

* Siła:
o W walce - Odpowiada za obrażenia zadane bronią białą (całość) lub strzelecką (1/2 siły).
o W rzemieślnictwie - Zwiększa premię do ataku/obrony przedmiotów smoczych przy ich wykonaniu.

* Zręczność:
o W walce - za obrażenia zadane bronią strzelecką (1/2 zręczności), za szansę trafienia oraz uniknięcia ciosu/strzały/czaru.
o W rzemieślnictwie - Zwiększa premię do szybkości broni elfich oraz premię do zręczności elfich zbroi przy ich wykonaniu.
o W złodziejstwie - Odpowiada za szansę kradzieży/obrony przed kadzieżą.

* Wytrzymałość:
o W walce - Zmniejsza otrzymywane obrażenia, zwiększa ilość punktów życia oraz zwiększa maksymalne zmęczenie postaci, co pozwala na noszenie lepszych pancerzy i używanie lepszych broni.

* Szybkość:
o W walce - Decyduje o pierwszeństwie ataku w walce, oraz o ilości ataków w jednej rundzie walki.
o W rzemieślnictwie - Zwiększa ilość strzał wykonanych jednorazowo.

* Inteligencja:
o W walce - Odpowiada za obrażenia zadane czarem bojowym (trzeba go mieć i móc go używać).
o W rzemieślnictwie - Zwiększa premię do wytrzymałości przedmiotów krasnoludzkich przy ich wykonaniu.
o W złodziejstwie - Odpowiada za szansę kradzieży/obrony przed kadzieżą.

* Siła woli:
o W walce - Odpowiada za zmniejszenie obrażeń przez czar obronny (trzeba mieć czar obronny i móc go używać).

Tekst orginalnie zerżnięty ze strony vallheru przy pomocy ctr-c i ctr-v Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fallven dnia Wto 14:06, 15 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fallven
PostWysłany: Wto 13:57, 15 Sie 2006 
nieznany jezdziec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Kod:
premia do obrony zbroi = random(1 ; umiejętność_kowalstwa)*2 + 1/50 siły postaci
premia do ataku/obrony pozostałych przedmiotów = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 siły postaci


* przedmiot krasnoludzki ma zwiększoną wytrzymałość
Kod:

premia do wytrzymałości przedmiotu = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 inteligencji postaci


* przedmiot elfi ma zwiększoną premię do zręczności (tylko zbroje i nagolenniki)
Kod:

premia do zręczności zbroi = random(1 ; umiejętność_kowalstwa) + 1/50 zręczności postaci
premia do zręczności nagolenników = random(1 ; umiejętność_kowalstwa)/2 + 1/50 zręczności postaci


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fallven dnia Wto 17:56, 15 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fallven
PostWysłany: Wto 13:59, 15 Sie 2006 
nieznany jezdziec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Kod:
prawdopodobieństwo [%] = 50 * poziom_umiejętności_stolarstwa / poziom_przedmiotu

Maksymalna szansa wynosi 95%.

Przy wykonywaniu przedmiotu istnieje szansa, że zamiast zwykłego przedmiotu powstanie przedmiot smoczy, krasnoludzki lub elfi. Taki przedmiot posiada specjalne właściwości:

* przedmiot smoczy ma zwiększoną wartość ataku (tylko strzały)
Kod:
premia do ataku/obrony przedmiotu = random(1 ; umiejętność_stolarstwa) + 1/50 siły postaci

przedmiot krasnoludzki ma zwiększoną wytrzymałość
Kod:
premia do wytrzymałości przedmiotu = random(1 ; umiejętność_stolarstwa) + 1/50 inteligencji postaci

przedmiot elfi daje premię do szybkości (tylko broń strzelecka).
Kod:
premia do szybkości = random(1 ; umiejętność_stolarstwa) + 1/50 zręcznosci postaci

W przypadku strzał można wylosować zwiększoną ich ilość.
Kod:
premia do ilości strzał = random(1 ; umiejętność_stolarstwa/10) + 1/50 szybkości postaci
maksymalnie 200 strzał


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fallven dnia Wto 17:57, 15 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fallven
PostWysłany: Wto 14:05, 15 Sie 2006 
nieznany jezdziec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Od Rzucania Czarów zależy także wartość ulepszenia, utwardzenia lub umagicznienia przedmiotu przez maga, który wyraża się ogólnym wzorem
Kod:
(Rzucanie Czarów / poziom_czaru).

Dowodzienie
Przybliżony wzór na ilość zdobytego dowodzenia wygląda następująco:
Kod:
łączna ilość wojsk które przeżyły walkę + wielkość pokonanej strażnicy (doliczane tylko dla zwycięzcy) ) / (200 * aktualne dowodzenie

Drwalnictwo
Kod:
{(random(1 ; 20) * 1/współczynnik_drewna) * (1 + całkowity_poziom_drwalnictwa/20)} - współczynnik_drewna

Objaśnienia:

współczynnik_drewna - Odpowiada za rodzaj pozyskanego drewna.

* 1 - drewno sosnowe
* 2 - drewno leszczynoe
* 3 - drewno cisowe
* 4 - drewno wiązowe
zielarstwo
Ilość ziół zebranych z jednego obszaru farmy zależy od następujących czynników:

Kod:
Z = N*(10/S)*(1 + umiejętność Zielarstwo/20) +/- 15% (czynnik losowy); gdzie


S to wspłczynniki dla poszczególnych ziół: 1 - dla illani 1,5 - dla illanias 2 - dla nutari 3 - dla dynallca

N to współczynnik określający, jak długo trwa uprawa - dla wieku 1 jest on równy 1, następnie rośnie aż do poziomu 10 (wiek 14 - 17) i stopniowo maleje do zera


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Celahir
PostWysłany: Wto 14:20, 15 Sie 2006 
Administrator


Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pobiedziska


swietna robota Fallven Cool Cool Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goatlord
PostWysłany: Wto 21:05, 19 Wrz 2006 
miernota


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Fallven - masz gdzies adres tej strony??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bimbromir
PostWysłany: Nie 0:38, 15 Paź 2006 
miernota


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


[link widoczny dla zalogowanych]

Brak aktualizacji omawiających najnowsze wersje silnika. Mogą sie pojawić problemy z interpretacją wybranych haseł z uwagi na rzne modyfikacje stosowane w krainach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yasiooo
PostWysłany: Czw 12:03, 22 Lut 2007 
miernota


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


[link widoczny dla zalogowanych]
Bimbromir grasz jeszcze w Isen??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tryton
PostWysłany: Czw 14:55, 22 Lut 2007 
nieznany jezdziec


Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Ciekawe jak Bimbromir może jeszcze grać jak gra nie działa :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nidhogg
PostWysłany: Czw 23:10, 22 Lut 2007 
rycerz


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Jasiu tak ogolnie pytal Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Isen Strona Główna  ~  Offtopic

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach